- розвиток спеціальних умінь та навичок навчання дітей дошкільного віку через гру та діяльністний підхід;
- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності;
- підбір відповідних засобів, форм і методів організації освітнього процесу на основі застосування фундаментальних психолого-педагогічних теорій і фахових методик дошкільної освіти та інноваційних підходів, критичного аналізу інформаційних ресурсів;
- ефективну колективну комунікацію і творчу роботу у різноманітних освітніх проєктах.
Напрямки методичної роботи:
- підвищення соціально – психологічної культури вихователів;
- розвиток спеціальних умінь та навичок у організації та проєктування мобільних і динамічних розвивальних освітніх осередків за принципами універсального дизайну та розумного пристосуванння;
- розвиток спеціальних умінь та навичок у організації та проєктування мобільних і динамічних розвивальних освітніх осередків за принципами універсального дизайну та розумного пристосуванння;
- орієнтування в інформаціному освітньому просторі.
Принципи методичної роботи:
- педагогічна співпраця з вихователем на засадах партнерства, довіри, підтримки;
- створення творчої групи для стимулювання творчої активності;
- принцип допоміжно – регульованого контролю;
- надання вихователям права вибору;
- системність методичних заходів;
- щоденна індивідуальна допомога;
- випереджувальний характер методичної роботи.
Зміст методичної роботи реалізується через такі форми: