/Files/images/DNZ/gai-cong-so2.jpg

Методична робота закладу спрямована на:

-вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
- стимулювання творчого потенціалу педагогів-фасилітаторів;
- підвищення педагогічної культури педагогів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розвиток спеціальних умінь та навичок навчання дітей дошкільного віку через гру та діяльністний підхід;
- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності;
- підбір відповідних засобів, форм і методів організації освітнього процесу на основі застосування фундаментальних психолого-педагогічних теорій і фахових методик дошкільної освіти та інноваційних підходів, критичного аналізу інформаційних ресурсів;
- ефективну колективну комунікацію і творчу роботу у різноманітних освітніх проєктах.

Напрямки методичної роботи:

- підвищення соціально – психологічної культури вихователів;
- розвиток спеціальних умінь та навичок у організації та проєктування мобільних і динамічних розвивальних освітніх осередків за принципами універсального дизайну та розумного пристосуванння;
- розвиток спеціальних умінь та навичок у організації та проєктування мобільних і динамічних розвивальних освітніх осередків за принципами універсального дизайну та розумного пристосуванння;
- орієнтування в інформаціному освітньому просторі.

Принципи методичної роботи:

- педагогічна співпраця з вихователем на засадах партнерства, довіри, підтримки;
- створення творчої групи для стимулювання творчої активності;
- принцип допоміжно – регульованого контролю;
- надання вихователям права вибору;
- системність методичних заходів;
- щоденна індивідуальна допомога;
- випереджувальний характер методичної роботи.

Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:

Колективні:
-інструктивно-методичні наради;
- педагогічні ради;
- теоретичні семінари;
- семінари-практикуми;
- колективні перегляди освітнього процесу .
Групові:
- методичні об'єднання;
- робота творчих груп;
- консультації;
- тренінги;
- ділові ігри;
-майстер- класи;
- виставки - ярмарки;
- творчі години тощо.
Індивідуальні:
-наставництво;
- самоосвіта;
- взаємовідвідування;
- робота над проблемними питаннями;
- атестація;
- консультації;
- співбесіди;
- підвищення педагогічної майстерності тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 2189