ПОРАДИ МУЗКЕРІВНИКА
Щоб спрямувати освітній процес ЗДО на розвиток творчої особистості педагогам потрібно:
-оновлювати зміст освітнього процесу;
-створювати належне розвивальне середовище, постійно оновлюючи його;
-своєчасно виявляти природні задатки, здібності, схильності малюка;
-прагнути до інтеграції суспільного і сімейного виховання;
-з готовністю впроваджувати передовий педагогічний досвід, інноваційні технології;
-добре знати психологічні та індивідуальні особливості дитини;.
-розвивати в собі прагнення діяти творчо;
-стимулювати дітей до самоаналізу, самопізнання і самовдосконалення у різних видах діяльності, розширюючи простір власного «Я»;
-надавати дітям можливість самостійно вибирати вид діяльності;
-створювати сприятливий емоційний простір для кожної дитини.
Завдання музичного виховання:
- підтримувати у дітей бажання слухати музику,емоційно на неї відгукуватися,розповідати про неї;
- формувати досвід музичних вражень;
- розвивати музичні здібності;
- розвивати мислення і творчу уяву;
- спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності;
- вдосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтонації, мелодію, змістове наповнення;
- вчити слухати та диференціювати тембри інструментів;
- вправляти в умінні визначати жанрову належність музичного твору;
- формувати здатність створювати музичний образ;
- розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій, характер музичного образу.